Velký letní VÝPRODEJ :) vše musí pryč.

Chlapecká mikina na zip s kapucí GUESS, šedá s reflexními prvky

Kód: 7624302494584 7624302494591 17624302494607 7624302494614 7624302494621 Zvolte variantu
Akce Novinka
Značka: Guess
2 030 Kč –37 %
L2RQ07 KAE70 H9C9 3
2 030 Kč –37 % 1 280 Kč
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
24.8.2022 24.8.2022 24.8.2022 24.8.2022 24.8.2022 Zvolte variantu
  • GUESS šedo modrá mikina s kapucí
  • s reflexními prvky na ramenech
  • dvě kapsy
  • zapínání na zip 
  • logo Guess na přední straně
  • na zadní straně modro červený pás s nápisem Guess
  • příjemný materiál
  • obsahuje organickou bavlnu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mikina Guess je jiná než ostatní klasické této značky. Mikča má reflexní prvky, na zadní straně tmavě modrý a červený pás s gumovým nápisem GUESS. Je z příjemného materiálu a vhodná na každodenní nošení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Chlapecké mikiny
Barva: Světle šedá, tmavě modrá
Materiál: 70% bavlna, 30% polyester
Kód produktu: L2RQ07KAE70-H9C9

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Guess (také známá jako GUESS?) je americká značka, která působí v mnoha zemích včetně České republiky. Značka Guess, byla založena v Los Angeles v roce 1981, je dnes celkovým znakem kalifornského stylu se svými džíny a klasickým neformálním oblečením, které kombinuje základní koncepty kvality s prvky módy: trička, džíny, boty, šaty, bundy a boty pro děti a kojence s designem, který je vždy svěží a snadno se nosí. Guess se zaměřuje především na trendové módní oblečení. Tato značka je u rodičů velmi oblíbená díky své jedinečné kolekci Guess Kids určené pro děti. Guess Kids je módní kolekce oblečení zaměřeného na miminka 0 - 24 měsíců a děti od 2 do 16 let

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení